על אוקלד, בפעם הבאה שתבואו לעיר


נוה הקדיש את כל הפוסט הקודם לכמה שעות של טיסה, משאיר לי לסכם שבוע וחצי באוקלנד. ככה זה.
איך לומר, אנחנו ממש נהנים פה, ביחס לעובדה שאנחנו ב"מקום שמחכים" שיגיע הקראוון והאוטו ונצא לנדוד שוב.
אוקלנד נדיבה אלינו במזג אויר מושלם שאין דברים כאלה, בגני שעשועים נפלאים, בשפע אטרקציות ובעיקר באווירה נינוחה, נעימה, מסבירת פנים. בקיצור, כיף לנו פה...
על פסגת "הר-עדן"

ראשית היתה את חוויות החזרה לציביליזציה – שבוע וחצי של מגורים בדירה של ממש, עם קירות ותנור והכי חשוב – עם וויי-פיי מהיר ומעולה. התחברנו למציאות מחדש – לשמוע רדיו מישראל, להוריד סרטים, להושיב את הבנות לעשות משימות לימודיות במחשב, איזה כיף! לא צריך לעשות חשבון לשיחות בווצאפ ולפייסוש, פשוט להתמכר בחזרה לחוויה של נורמליות. תכל'ס, היה כיף.
אז לכל מי ששואלת את עצמה מה יש  לעשות באוקלנד עם 4 ילדות סקרניות ופעלתניות, הנה  רשימה מקוצרת של הדברים שעשו לנו את השבוע וחצי האחרונים...
-       - גני שעשועים מעולים: potter park – עם מתקני מים מעולים, coyle park – על חוף הים, מתקנים מעניינים ודשא אינסופי. ובגדול הסטנדרט פה לגן שעשועים הוא ממש כייפי ומאתגר לכל הילדות. זו היתה ההזדמנות שלהן ליצור קשרים ולשחק עם ילדים אחרים ושימח אותנו ממש לראות איך הן עושות את זה.


פוטר פארק
טיולים בשמורות: העיר מלאה בפינות חמד של יערות נפלאים וחופים מרהיבים, רק לצאת מהבית ולמצוא...
kauri point


craigavon park

blockhous bay

-        
אוכל מעניין: אוקלנד מלאה במסעדות מכל מדינה באסיה בערך, ואנחנו היינו סקרניות... אז אכלנו דאמפלינגס בפעם הראשונה במחווה ל"קונג פו פנדה" (הצלחה!), שתינו "באבל-טי" שהיה בעיקר מוזר לנו, הכנו סושי בעצמנו, למרות שיש דוכן סושי אפילו בתוך הסופר. בקיצור, מסעות גילוי מכל הסוגים...
 
קוקטייל רמזור
-       המוזיאון הימי: תערוכות מעניינות וכייפיות, ויש שייט בסירת מפרש ענקית כבונוס במחיר ממש מצחיק.

-       אזור הנמל: עם פסלים סביבתיים וגשר מתרומם (שלא ירד לכבודנו), המון אנשים ומסעדות מעניינות, היה כיף!
-       מוזיאון אוקלנד: תערוכות מרתקות על התרבות המאורית, כולל הופעה מחשמלת של הלהקה המקומית, תערוכות טבע עם כמה מהחיות שנכחדו / עומדות להיכחד בניו-זילנד ותערוכה על הרי-געש שהיתה מעולה!



-       טיול אופניים בעיר: השכרנו אופניים ויצאנו לסיבוב בנמל, היה כיף גדול לרכב, אחרי שכולם, כולל רותם שקצת חששה בהתחלה, רעננו את יכולות הרכיבה שלהן.



-       האקווריום של אוקלנד: אטרקציה מפורסמת, ובאמת שווה ביקור! בנויה מעולה, מלאת פינות עניין ופעילויות ובעלי החיים באמת במרכז ואפשר להגיע כמה שיותר קרוב אליהם. נהנו מאד מהפינגווינים, הכרישים, צבי הים, התמנונים וסוסני הים שהיו במרחק הזכוכית בלבד. בוקר כייפי ומלמד.


-       קירות טיפוס,clip n climb  מול Potter park  שעה של טיפוסים על קירות שונים באופן מאובטח ומהנה, כולם טיפסו (חוץ מתמר שלא היתה במצב רוח).




-       הגלריה לאומנות של אוקלנד: נוה ואני חובבי גלריות, כל פעם יש בהן משהו מרחיב דעת ומחשבה. ככה זה אומנות. זו גם דרך מעולה לפגוש תרבות חדשה של ארץ שמגיעים אליה. אז נכנסנו, הסתובבנו וראינו, ואז הזמינו אותנו לפתיחה של תערוכה חדשה שתהיה בשבת. אז באנו והיה פשוט מדהים, כל כך הרבה פינות, פעילויות, שחקנים, מוזיקאים והרבה אנשים שמחים וסקרנים מטיילים בפנים ובחוץ וחוזרים להיות ילדים. תענוג







גם טיילנו קצת בפארקים בעיר, גם רבצנו מול הטלוויזיה (עד שיש לנו), נוה חזר לאפות לשבוע וזה מילא אותי אושר והרבה לחם טעים. אל תטעו, אנחנו עדיין יודעים לריב, להציק אחת לשניה, עדין יש רגעים שנמאס לנו מהילדות ולהן מאיתנו, ולילות בלי שינה עם דאגות שתסתדר הויזה והמעבר של האוטו והקראוון ואם יספיק הכסף ואולי נקנה קייק... אבל בגדול, אוקלנד היתה טובה אלינו. ואם היא תמשיך בקרמה הזאת, מחר האוטו והקראוון שלנו חוזרים אלינו ושבו רכבים לגבולם.


תגובות

  1. Videoslots on YouTube | vimeo.com | VideoLucks
    Videolots on YouTube | Vimeo.com. · Follow · Watch · Facebook best youtube to mp3 converter online · Twitter · Pinterest. Log In · Subscribe to Vimeo.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

זהירות נוחתים!

חברה שלי

וידוי – אני אלרגית לקיווי